Wednesday 15 November 2017

Enb 0 215 Binarne Opcje


Graficzne modyfikacje gier. ENBSeries to graficzna modyfikacja 3D gra, na przykład Fallout, TES Skyrim, TES Oblivion, GTA, Deus Ex i inne. Działa przez modyfikowanie funkcji renderowania funkcji gier i stosowanie dodatkowych efektów. To jest podzielone na wersje ogólne i wyłącznie Pierwsza kategoria pozwala na uruchamianie go na tysiącach gier, a nie na wszystkich efektach, ale można spróbować kilku modów modów, aby znaleźć najlepsze dopasowanie Drugi, ekskluzywny typ moda, to gry specjalnie opracowane do pracy z grą i rzadko z tym samym silnikiem gier Dostępne efekty to: SSAO, SSIL, głębia ostrości, obiektyw FX, Bloom, HDR, odwzorowanie tonów, ostrzenie, promienie słoneczne, cienie, szczegółowe cienie, odbicie i inne w różnych wersjach z nich ENBoost jest poprawką z ENBSeries, wykorzystanie pamięci w grach, dzięki czemu można zainstalować znacznie więcej modyfikacji bez awarii i błędów, a także lepiej wykorzystać pamięć wideo nowoczesnych urządzeń wideo. Właściwości KEY. Nowoczesne złożone efekty są pod kontrolą M od prawdziwych HDR, a nie fałszywych, jak np. w wielu grach Nie podoba się filtrowanie i kolory post-processingu w grach Zmieniaj to sam Zgodność z wieloma grami, nawet jeśli nie jest dla nich opracowana, po prostu spróbować Niektóre wersje opracowane wyłącznie do konkretnej gry, to całkowicie zmienić grę Zezwalaj na wizualne gry przez nikogo, wszyscy mamy własny gust i to ważne Użytkownicy dzielą się swoimi własnymi ustawieniami na forum ENBSeries lub innych witrynach, możesz je ściągnąć Wiele gier indie korzysta z systemu ENBSeries, a nawet z ekskluzywnymi wersjami mod Niewielki rozmiar to kod z minimalną ilością tekstur lub bez nich Najważniejsze shadery dostępne do edycji umożliwiają tworzenie niestandardowych efektów graficznych Inne modyfikacje d3d9 i d3d11 mogą być używane razem przez skonfigurowanie funkcji proxy. Privacy Policy. At the privacy naszych gości ma dla nas ogromne znaczenie Niniejszy dokument polityki prywatności określa rodzaje informacji osobistych odbieranych i zbieranych przez i jak jest używany Prywatność Po licy. copyright kopia 2007-2017 Boris Vorontsov. ENBSeries v0 236 dla TES Skyrim. POSTINGOWANIE ZABEZPIECZENIA BINARNE PLIKI NA STRONACH NEXUSZUKIWANE ZABRONIONE. Dodano cienie objętościowe podwodnego oświetlenia, poprawiono nieprawidłowe czynniki pogłębiania głębokości Underwater wymagały wtyczki helpera zobacz readme. This wersja wymagają modemu pomocniczego do uruchomienia w ustawieniach warunków pogodowych, jeśli nie zostaną użyte, a następnie zignoruj ​​modę pomocnika, pobierz ją z łącza w pliku Readme bFloatPointRenderTarget 1 w pliku, aby ten mod uruchomić Uruchom ponownie skonfigurować opcje wideo Brak oświetlenia Sky działa poprawnie wymaga obiektów renderujących do cienia, więc edytuj ręcznie następujące linie w pliku bTreesReceiveShadows 1 bDrawLandShadows 1 bShadowsOnGrass 1.To jest tylko mod z domyślnym presetem, pobierania dostosowanych ustawień i shaderów z forum lub innych witryn. v0 235 Dodano nowe parametry i efekty podwodne v0 234 Tweaked water filtr redukujący ssao i inne efekty ekranu Dodano parametry podwodne Różne inne zmiany w wodzie v0 233 Dodano wodę przesunięcie, które w tym momencie jest wylęganiem okluzji paralaktycznej Dodano wodne oświetlenie i odbijając światło słoneczne Usunięto tryb ForceFakeVideocard Dodano parametr amplitudy fal zależny od pogody i pory dnia, zmodyfikowany stary kod paralaksy v0 231 Dodano fałszywe odbijanie się wody i trochę drobnych wewnętrznych poprawki v0 229 Dodano paralaksy do wody, użyj kanału alfa w normalnych mapach, sprawdź, czy Twój ulubiony modnik wodny jest zaktualizowany lub edytuj teksturę Czy tymczasowe obejście krytycznych sterowników AMD było błędne, gdy woda jest włączona, przy koszcie wykonania innych efektów bardzo zauważalna ze starymi okularami wideo takimi jak gf9600 v0 228 Dodano wodorotlenek sodu i inne rzeczy Poprawiono błąd gry z ibl w wodzie, gdy zamknięto otchłań v0 227 Dodano kategorię wodną w Poprawiono niektóre cząstki, aby je edytować v0 226 Dodano obsługę zewnętrznej wtyczki pomocnika, która zastępuje pomocniczy mod funkcjonalność, więc na każdą zmianę pogody są teraz dostępne Pobierz link w pliku Readme Stała mgła odległościowa dla par mgły i mgły objętościowej nad górami, powiązane kolor tła z parametrami mgły w kategorii ENVIRONMENT w celu zredukowania artefaktów graficznych v0 224 Dodano parametr zakresu rozmycia cieni dla wnętrz i denoisera w przypadku otluzji otoczenia Naprawiono paralaksy dla niektórych wnętrz v0 223 Dodano parametr, aby wyłączyć kompresję pamięci menedżer w celu zmniejszenia rozmawiania się, podczas gdy obiekty ładowane są kosztem wykorzystania pamięci Usunięto kategorię CAMERAFX z dodanej kategorii LENS i oddzielnego modułu cieniującego ze zdjęciem enblensmaska ​​Usunięto kod odblaskowy obiektywu z dodanej zmiennej FieldOfView do cieniowania v0 221 Zoptymalizowano niewielkie rozproszenie pod powierzchni, a dodane jej cechy jakościowe wymagają zapisz, a następnie zastosuj przycisk, który ma być wciśnięty w edytorze Dodano oddzielne parametry sterowania rozpraszaniem podłoża wanilii dla oczu Tylko usunięte poprawki głębokości pola, dodane w poprzedniej wersji, a które nie działały dla niektórych użytkowników v0 220 Usunięto większość poprawek do rozproszenia podpowierzchni poprzedniej wersji ponieważ produkują artefakty z wieloma m odróżniające ciało i niektóre włosy wanilii Dodano inne poprawki, zamiast Efekt rozpraszania podmorskiego wzrosły v0 219 Czy różne poprawki do graficznych błędów o szczegółowych cieniach, rozproszeniu podłoża, ssao, włosach Efekt rozproszenia podpowierzchni wciąż taki sam jak w poprzedniej wersji, zastosowano tylko poprawki jakości v0 218 Dodane parametry rozproszenia podpowierzchniowego w nim działają tylko wtedy, gdy deffered rendering włączony I recommed aby ustawić SubSurfaceScatteringMultiplier w kategorii OBJECT do zera, ponieważ ta oryginalna gra SSS Quality of SSS jeszcze nie działa, kod nie jest zoptymalizowany, im oczekujące odpowiedzi na forum Stały odległe mgliste obiekty przy niektórych odcieniach przy zastosowaniu fade v0 217 Dodano obsługę precyzji parametrów cieniowania za pomocą adnotacji UIStep Dodano obsługę nazw technik cieniowania za pomocą adnotacji UIName, aby umożliwić użytkownikom wybór cieniarek Zapytaj wstępnych producentów, aby zastosowali swój kod do nowych funkcji v0 215 Przeniesione kategorie FIX i ANTIALIASING od do dodanego parametru EnableSunGlare, które przełącza sh Funkcjonalność ader Dodano parametr EnableTransparencyAA, które umożliwiają przezroczystość sprzętu w przypadku niektórych typów obiektów trawa, włosy podczas antyaliasingu włączone w opcjach gry wideo, w przeciwnym razie stosują wolniejsze przybliżenie do antyaliasingu Dodano filtry korekcji kolorów gamma, jasność, kontrast, nasycenie, balans, itd. z edytowalnymi zmiennymi w edytorze Zmodyfikowana krawędź antyaliasingu mająca wpływ na różnice kolorów, a nie tylko krawędzie v0 214 Modyfikowana trochę pamięci, aby zwiększyć stabilność gry Dodano obsługę ładowania obrazów w zewnętrznych urządzeniach shader za pomocą adnotacji Usunięto PhysicsFix v0 213 Przywracanie statystyk menedżera pamięci od 0 209-0 211 , wydaje się być lepszym rozwiązaniem dla niektórych użytkowników Temporal antialiasing nie potrzebuje pomocy helper mod sli crossfire nie jest obsługiwany v0 212 Usunięto komunikat ostrzegawczy na początku, który notyfikuje niż niezgodne oprogramowanie wykryte, zamiast tego zatrzymało się całe wsparcie techniczne dla CTDs awarii na pulpicie i zawiesza Zmodyfikowany menedżer pamięci , automatycznie zwolni pamięć gdy szybkość klatek jest niska, a także długie zamraża zastępowane przez CTD Dodano parametr FixAliasedTextures w celu zmniejszenia aliasingu śniegu na górach i innych podobnych obiektach Dodano parametr EnableSubPixelAA, który w tej wersji stosuje supersampling do specularnych v0 211 Zastąpiona ochrona przed crapware przez wiadomość na początku v0 210 Dodano ochrona przed crapware v0 209 Odzyskiwanie kodu menedżera pamięci z wersji 0 207, dodanie zmiennej VideoMemorySizeMb v0 208 Odzyskiwanie prawie wszystkich kodów menedżera pamięci od wersji 0 201 v0 207 Poprawiono niską wydajność menedżera pamięci dla niektórych kombinacji hi-endowych urządzeń i sterowników v0 206 Udoskonalone wykonanie niewłaściwych tekstur bugfix w celu zmniejszenia kłótni v0 205 Ponowne dostosowania do dynamicznej ponownej alokacji pamięci v0 204 Inne poprawki do dynamicznej ponownej alokacji pamięci Próbowano naprawić zamrożenia poprzedniej wersji, mam nadzieję, że działa poprawnie teraz Naprawiono paralaksy lub niektóre lokalizacje bez cieni i nieba v0 202 Udoskonalona realokacja dynamiczna kodu redukującego pamięć polecam nie jest jeszcze pewna, które mają mniej rozmiękczania z redukcją pamięci włączone v0 201 Dodano dynamiczną realokację do kodu redukcyjnego pamięci Nowy parametr DisablePreloadToVRAM umożliwia pomijanie niektórych problemów podczas ładowania gry, gdy nie ma wystarczającej ilości pamięci wideo Dodano skrót do wolna pamięć wideo domyślnie nie jest ustawiona, modyfikacja kategorii INPUT Kod obsługi pamięci został zaktualizowany kilkakrotnie w tej wersji, także w najnowszej wersji i naprawiono błąd gry, który wystąpił w przypadku nieprawidłowych modded textur, ale kosztem opóźnień podczas ładowania komórek dłuższe ładowanie zapisanych gier, może być później zmniejszam, ale bez takiej awarii gry Poprawiono poprawki dla Real Clouds mod v0 200 Wykonano pierwszą wersję kodu redukującego pamięć dla systemów 64-bitowych, które pozwalają na wykorzystanie więcej niż 4 GB pamięci za pomocą programu pomocniczego Zalecane dla użytkowników z 8 Gb lub większą ilością pamięci RAM Funkcja jest aktywna podczas ReduceSystemMemoryUsage true i EnableUnsafeMemoryHacks false Restored EnableUnsafeM emoryHacks, gdy jest włączona karta alt nie działa w trybie pełnoekranowym, ale jest to najlepsze rozwiązanie dla użytkowników z pamięcią RAM 4 Gb lub mniejszą i 2 Gb lub większą liczbą VRAM w tym samym czasie Stały wewnętrzny zrzut ekranu przechwytujący tryb supersamplingu i zwiększony jego wydajność Naprawiono ogranicznik fps, który nie działał poprawnie dla niektórych użytkowników Dodano parametr FixPhysics, który faktycznie ogranicza fps do bardzo krótkich ramek, gorąco polecam go używać, ponieważ fizyki gry zaczynają działać dziwnie, gdy szybkość jest bardzo wysoka Ostatnia aktualizacja obejmuje szybkie kompresowanie pamięci v0 199 Funkcja zmniejszania liczby zablokowanych pamięci dla pakietu Creation Kit w celu naprawienia awarii Zmieniona liczba na nazwy kluczy dla kategorii INPUT edytora Zdejmowany klucz do ponownej kompilacji cieniarek jako edytor zastosowano przycisk dodawanego parametru AddDisplaySuperSamplingResolutions, który w tej chwili dodaje jedną rozdzielczość pełnoekranową x2 razy większą od rozdzielczości pulpitu a jeśli jest wybrany, gra zostanie uruchomiona w trybie bez marginesów z funkcją pobierania próbkowania nie jest rekomendowana nded dla nie doświadczonych użytkowników v0 198 Udoskonalona funkcja redukująca pamięć, teraz powinna działać lepiej dla użytkowników AMD i prawdopodobnie mniej jątyka Nowa zmienna ReservedMemorySizeMb dodana do pliku i włącza EnableUnsafeMemoryHacks v0 197 Udoskonalona deklaracja zmiennych cieniowania do edycji w grze Dodano kolor, jakość i typy wektorów adnotacji "hlsl" Zmodyfikowane szablony i tekstury ładowania kodu preferują ładowanie ich z folderu enbseries i jeśli nie zostanie znalezione, a następnie z głównego folderu Naprawiono błąd roboczy palety tekstury poprzedniej wersji Dodano nową zmienną EAdaptiveQualityFactor dla shaderów, mogą być ich autorzy zrobią zmiany v0 196 Dodano deklarację zmiennych shaderów do edycji ich w grze Domyślne shadery nie mają adnotacji standart HLSL, więc nie będą pokazywać parametrów w GUI, a ja ich aktualizuję później Shadery można teraz załadować z enbseries v0 195 Dodano parametr EnableUnsafeMemoryHacks do konfiguracji, które aktywują oficjalnie nieobsługiwane przez reduktory pamięci sterowników g, to jest niewłaściwe, ale pracuje jako rozwiązanie tymczasowe Dodano adaptacyjne parametry jakości, które modyfikują niektóre efekty jeśli szybkość klatek jest niższa niż wymagana v0 193 Dodano funkcję zmniejszania pamięci, aby częściowo naprawić awarie, gdy wiele modów jest zainstalowanych lub porusza się szybko w środowisku, parametr ReduceSystemMemoryUsage true enable takie rozwiązanie Jeśli nie wystarczy, wykonam różne zmiany Dodano zmienną UsePatchSpeedhackWithoutGraphics, która pozwala na wyłączenie wszystkich zmian graficznych w modach i wolnych zasobach Celem jest użycie funkcji poprawiania pamięci modów, szybkości hack, limiter ramek itp. Mod jest szybszy niż wanilia, gdy UsePatchSpeedhackWithoutGraphics jest prawdziwy lub gdy jest wyłączony za pomocą UseEffect false Udoskonalony ogranicznik ramek, aby uczynić go bardziej stabilnym, co jest ważne, gdy vsync jest wyłączony Zwiększona wydajność refleksji, czy optymalizacja procesora Usunięto parametr SkipShaderOptimization Wymieniono wszystkie parametry jakości w interfejsie graficznym przez ich tekst o nazwie rozwijane pola Dodano nowy GUI okno i przeniesione do nich przyciski zapisać konfigurację, konfigurację obciążenia Dodano również przycisk Zastosuj zmiany, które ładują i kompilują wszystkie dane takie same jak użycie klucza Backspace v13 7 13 Mała poprawa wydajności ssao dla karty wideo o małej przepustowości pamięci operacyjnej Czy obejście sterowników firmy NVidia poprawiło się widoczność słońca i inne problemy, teraz działa na Win7 Wymienione maski ldr tekstury przez hdr tekstury dla shader, a także teraz s używać koloru słońce maskowane przez chmury v0 188 Czy obejście dla sterowników NVIDIA naprawić widoczność słońca i inne problemy Niestety jest działa tylko z sterownikami WinXP v0 187 Dodano ssao ssil kod z wersji 0 119 i jest kontrolowany przez nowy parametr UseOldType, nieco szybszy od najnowszej wersji i prawdopodobnie lepiej dla znaków, ale nie obsługuje trybu zacieśniania otoczenia Zamykany błąd z nieaktualnymi parametrami za pośrednictwem klawisz backspace, teraz działają kosztem olbrzymiego opóźnienia, naciskając przycisk ponownego ładowania v0 186 Poprawiona jakość efektów odbicia i perf. ormance v0 185 Naprawiono różne błędy Dodano parametr EnableVSync włączony domyślnie, dodano parametr UseDefferedRendering, który wyłączono wyłączyć kilka efektów, ale wpływ na wydajność jest minimalny, aby użytkownicy z niskim końcowym videocards mogli uruchomić mod Dodano denoiser 4 dla odbicia Zoptymalizowana wydajność różnych efektów , ciągle w toku robienie tego v0 183 Zwiększona wydajność traw i drzew renderingu v0 182 Poprawione ostre krawędzie artefaktu, gdy dostępne są szczegółowe cienie, dodano nowe typy mieszania i parametry ssao, aby umożliwić pośrednie oświetlenie dla koloru otoczenia v0 178 Naprawiono błąd braku addycyjnego trybu mieszania ognia dla odległych okien drobne poprawki efektów miękkich cząstek Dodano światła z efektów cząstek z jego parametrami s, w tej chwili świeczki i niektóre typy ognia emitują światła tylko v0 177 Poprawiono błędy nowego filtru kolorów otoczenia, poprawiono błąd ColorPow Dodano obliczanie cząstek miękkich do niektórych rodzaje ich v0 175 Poprawiono błąd wanilii rozproszenia podpowierzchni świecące krawędzie znaków , dodane kolory górne i dolne otoczenia Wymienione zmienne filtru kolorów słońca przez pojedynczy rgb, więc stare zmienne są obsolette v0 172 Ulepszone funkcje antyaliasingu czasowego i dodawane nowe parametry w v0 171 Poprawiono nowy system pogodowy i dodano tymczasowe antyaliasing do testowania v0 170 Dodano system pogodowy v0 169 Dodano czas dla systemu wykrywania dni i nowe parametry v0 168 Poprawka dla sun sprite v0 166 Mniejsze zmiany v0 159 Wersja beta do testowania tymczasowego modułu antyaliasingu i pomocnika, które pozwalają na nowe efekty Niestety nie działa ze względu na skrypty specjalne v0 157 Poprawiono drobne błędy, enbsunsprite shader rendering przesunięty po enbeffectprepass, zoptymalizowane shadery dla trawy i drzew w rzutni i renderowania cieni, dodano profiler wydajności dla większości efektów do GUI v0 155 Poprawiono błąd wewnętrzny ssao v0 154 Czy optymalizacja, naprawiono drobne błędy Nie wiesz, czy ta wersja działa poprawnie, jak poprzednio, więc s beta v0 153 Wdrożony skomplikowany tryb okluzji otoczenia Dodano kontrolki na krople deszczu i ich tekstury refrakcji enbraindrops Dodano poprawkę, aby usunąć rozmycie gry na mglistą pogodę i na tle w menu Mniejsze poprawki potencjalnych błędów z cieniami v0 152 Dodano efekt IBL Wzrost jakości efektu oświetlenia nieba Naprawiono błąd pośredniego oświetlenia, które pojawiły się w poprzednim wersja v0 151 Cienkie cienie zewnętrzne dostosowane do niezależności od cienia Odległość rysunku z pliku Zmieniony kod ssao, zoptymalizowany nieco, dodano nowe parametry dla ssao ssil, dodano nowy dodatek AOType, UseComplexIndirectLighting działa teraz, wyłącza go, aby zwiększyć wydajność v0 149 Zmieniona matryca ssil , to ignoruje oświetlenie otoczenia teraz W większości zmian kosmetycznych Dodano specyficzne parametry w kategorii FIX w celu włączenia nowych poprawek Przestarzałe parametry usunięte Dodano również selektory refleksji do scen wewnętrznych i zewnętrznych, ponieważ niektórzy użytkownicy nie chcą ich widzieć na zewnątrz v0 148 Większość zmian kosmetycznych Dodano specyficzne parametry w kategorii FIX, aby włączyć nowe poprawki Nieaktualne parametry usunięte Al dzięki czemu dodano selektory refleksji do scen wewnętrznych i zewnętrznych, ponieważ niektórzy użytkownicy nie chcą ich widzieć na zewnętrzach v0 146 Zoptymalizowane ssao ssil nowe filtry i stała czystość wody z tymi efektami włączone v0 145 Efekt ssao ssil zmieniono i dodano nowe typy filtrów v0 144 Ulepszona jakość i zmienił efekt ssao ssil i refleksji Dodano nowe parametry do refleksji v0 143 Naprawiono błędy, dodano kontrolę rozproszenia podłoża dla roślinności Aby uprościć kompatybilność ze starymi ustawieniami z powodu ostatnich zmian detektora nocnego, dodano nowy parametr DetectorOldVersion v0 141 Beta służy do porównywania zmodyfikowanych ssao ssil effect wip v0 139 Naprawiono błąd z odwróconą zmienną EInteriorFactor w shaders, zmodyfikowanym interpolatorze w nocy, aby uzyskać gładsze przejścia, dodano statystyki dla dziennej nocy w GUI, konfigurację stałego ułamkowego użytkownika, która została uszkodzona po wykonaniu GUI, niektóre inne drobne poprawki zgłoszone przez użytkownicy v0 138 Dodane oddzielne parametry dzienne i nocne dla wnętrz w starych są usuwane v0 136 Poprawiona wydajność i jakość ssao, dodano statystyki pamięci wideo, poprawki v0 131 Stała mgła na wodę, dodano nową kategorię PARTICLE do kontroli wielu przejrzystych obiektów, w tym cząstek wodospadu v0 130 Dodano Edge AA zamiast sprzętu do antyaliasingu MSAA, które nie jest obsługiwane we wszystkich wersjach po 0 119 Niestety zmiany wprowadzone w 0 129 beta wytwarzają artefakty dla niektórych użytkowników, to nie jest jeszcze ustalone, z powodu braku testerów v0 126 Ta wersja różni się od 12 12 12 przez wdrożony interfejs GUI Aby aktywować, naciśnij razem klawisze SHIFT i ENTER Niektóre zmienne mogą być zmieniona w GUI, lepiej nie dotykać parametrów jakościowych w tej chwili, nie są dynamiczne W wersjach 0 126 i 0 125 dodano niektóre zmienne wewnętrzne dla właściwości okluzji otoczenia inny kod ogranicznika ramek działał nieprawidłowo dla niektórych użytkowników edycja GUI umożliwia teraz wprowadzanie klawiatury do zmiany wartości v0 125 Wewnętrzny interfejs graficzny implementowany w celu uproszczenia ustawień wstępnych ustawień v12 12 12 Zoptymalizowane odbicia Poprawiono drobne błędy v0 123 Odbicie s nie są dobrej jakości i bardzo powolne teraz i tylko w celach testowych, jeśli pasują do TES Skyrim, czy też nie Tak naprawiony błąd, gdy AOMixingType set 2 v0 122 Poprawka Parallax zmieniła się na inną, a teraz nie mają artefaktów typu specular, zobacz jakość Ssao i ssil zwiększone i zmieniane ich mieszanie z metodami sceny dodawały nowe zmienne Istnieje wiele innych zmian, które nie pamiętam i nigdy nie robią logów, przykro mi Refleksje nie są jeszcze zakończone Błędy z jasnymi sylwetkami wokół obiektów bardzo denerwujące, ale im wciąż szuka lepszego algorytmu do wykrywania krawędzie dwustronnego filtra dla różnych odległości I wreszcie wydajność wynosi od v0 121, z wyjątkiem ssao v0 121 Optymalizacja wydajności i jakości, głównie v0 119 Dodano parametry do wyrównywania wewnętrznego oddzielnie Zmienne Starej i Nocy są teraz tylko dla scen zewnętrznych Dodano do zmiennych shaders EInteriorFactor do przełączania się między sceny wewnętrznej i zewnętrznej v0 117 Aby rozwiązać problemy z jasnymi włosami dodano nowy parametr GammaCurve, który jest równy l do parametrów ColorPowDay i ColorPowNight, ale mają zastosowanie do całego ekranu i powinny zastąpić te dwa Ale globalne wykorzystanie tej zmiennej może wymagać zmian w większości innych parametrów Również nowa globalna zmienna to Brightness Dodano fałszywe chmury rozproszone na ich krawędziach, podobne do Fallout New Vegas i wersje GTA 4 Parametry dla tego efektu to CloudsEdgeClamp i CloudsEdgeIntensity Ta wersja ma wszystkie wcześniejsze poprawki błędów, a nowa funkcja to programowalna lenz fx lub inne sprite tylko dla słońce Nowy plik zewnętrznego cieniowania nazwany i używa tekstury dla obliczeń o nazwie lub Ten efekt jest zrobiony dla moderów, którzy wiedzą, jak edytować shadery, prawdopodobnie później będę tworzyć własne, ale w tej chwili jest wiele innych rzeczy, które nie zostały jeszcze zaimplementowane, ale efekty głębi ostrości są nadal przykładem modeli, a niektóre z nich dobrze sprawdziły fx v0 114 Test efektu oświetlenia nieba fałszywa ambrozja okrągła, wszystko inne jest prawie 0 113 Aby poprawnie działać, oświetlenie nieba wymaga renderowania obiektów w cieniu, więc edytuj ręcznie śledząc linie w pliku bTreesReceiveShadows 1 bDrawLandShadows 1 bShadowsOnGrass 1 Upewnij się, że bFloatPointRenderTarget 1 jest ustawiony w tym samym pliku Nowe parametry UseOriginalObjectsProcessing wyłączają wszystkie zmiany w obiekcie moda dla tych, którzy chcą używać tylko paralaksy lub innych elementów bez radykalnych zmiany grafiki FixGameBugs to bugfix podwodnych i trawnych bugów patcha gry 1 5 26 0 dla użytkowników ATI FixParallaxBugs naprawi błędy podczas instalowania parallax mod, tymczasowe dla NVidia tylko AntiBSOD i SpeedHack zwiększające wydajność w niektórych miejscach UseComplexIndirectLighting wpływa na wydajność ssao jeśli UseIndirectLighting true , ale jakość oświetlenia pośredniego jest niższa od EnableDetailedShadows tylko dla NVidia, nowy efekt, który zwiększa szczegóły dotyczące detali cielesnych jako przykład ShadowCastersFix niektóre duże obiekty lub góry rzucają cień bardziej poprawnie ShadowQualityFix tymczasowo dla NVidia, zmniejszając hałas cieni gry przy niewielkich kosztach wykonania eShellShieldContact tylko dla NVIDIA, co znacznie wpływa na wydajność cieni UseBilateralShadowFilter tymczasowo dla NVidia tylko, redukuj niewyraźne krawędzie artefaktów cieni, które istnieją w oryginalnej grze v0 113 Różnica między nową i poprzednią wersją to efekt promienia słonecznego Ta wersja jest podobna do 0 103, ale z nowym efektem cienia, bugfix dla parallax, optymalizacja Wydajność w tej wersji zoptymalizowana pod kątem kart wideo ATI również, ale nie mam sprzętu do testowania, więc nie wiesz jak to działa w praktyce Nie ustaw ForceFakeVideocard true w tej wersji, to teraz bugfixing mode i zostanie usunięty Parallax bugfix powinien również pracować dla użytkowników modeli ATI jest tutaj Częściowo zmieniony kod SSAO i pośredniego oświetlenia mix dla lepszej jakości, zmodyfikowanej metody obliczania odległościowych czynników fade tych efektów FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight Zmienione szczegółowe ustawienia jakości cienia - 1 jest skrajne, 0 jest wysokie, 1 jest środkowe, 2 jest niskie dla lepszych szczegółów v0 110 Podobny do 0 103, ale z nowy efekt cienia, poprawka błędów dla parallax, optymalizacja Najwyższa wydajność z kartami NVidia tymczasowa, ale użytkownicy ATI mogą również korzystać z tej wersji, mają poprawki dotyczące błędów pakietu poprawek 1 5 26 0 ForceFakeVideocard true Dla użytkowników NVidia ta wersja nie tworzy fałszywej kamery wideo ENB , więc musisz ponownie wykryć opcje graficzne przez program do uruchamiania gier, jeśli wcześniej używano modyfikacji 0 103 lub starszej wersji v0 109 Wersja testowa dla kart NVIDIA z ogromną optymalizacją v0 108 Uproszczona wersja z wieloma usuniętymi efektami, ale wydajność jest bardzo wysoka v0 105, 0 106 Zoptymalizowane kod, aby zmniejszyć zależność od procesora v0 103 Wdrożony eksperymentalny kod wtryskiwacza zamiast opakowania standart d3d9 Może to być użyteczne dla użytkowników z laptopami Optimus lub dla tych, którzy używają narzędzi nakładkowych, takich jak EVGA, Afterburn, D3D Overrider, XFire i inni Zmiany graficzne są tylko wrócić do kodu SSAO z wersji 0 099 z niewielką aktualizacją intensywności oświetlenia pośredniego v0 102 Tatsudoshi Poprawiono kilka błędów, większość pracy jest wykonywana w celu zwiększenia rformance nie wszystkie jeszcze Wiele błędów z poprzedniej wersji jest nadal tutaj, naprawię je później v0 101 Poprawiono błędy poprzedniej wersji co najmniej co jest widoczne Dodano kod programowalnej zewnętrznej głębi ostrości dodany tylko dodatek, ale todo Z plikiem ne shader można wykonaj więcej niż tylko głębi ostrości, wykonuje się wcześniej i pracuje z wartościami hdr w trybie multipassy do 8 przejść Zmiana standartu zewnętrznych shaderów, usunięto ScreenScaleY i ScreenSize zastąpiono wektorem 4 wartości Większość starych efektów nie działa, wymień w je ScreenScaleY z ScreenSize z i float ScreenSize z float4 ScreenSize Zwiększona jakość rozkwitu i usuniętych parametrów o promieniu 1 i 2 dla niego v0 100 Usunięty parametr CyclicConfigUczyść go odczytywać plik konfiguracji co 5 sekund, od teraz będzie to obsługiwane przez naciśnięcie przycisku BACK być zmieniona KeyReadConfig Dodano prawie cały kod z mojego patcha AntiFREEZE TES Skyrim 0 096, w tym większość z nich użyto parametrów FPS limiter, licznik fps Screenshot cap Turing jest z powrotem, ale inny klucz przypisany efekt SSAO ma teraz dodatkową wersję lite Aby zmienić parametr konfiguracji UseIndirectLighting false w pliku i zrestartować grę Dodano wartości kontrolujące odległość SSAO w stosunku do odległości przeciwmgielnej Noc i dzień są oddzielone Właściwości dostosowania są zakończone , ale są one częściowo zaciśnięte przez limity, więc jeśli chcesz kontrolować tylko, usuwaj kod limitu w shaderze lub poczekaj, kiedy będę wysyłał nowy shader Dodano parametry SubSurfaceScattering w celu zmniejszenia oświetlenia w cieniu znaków i brzydkiej cienkiej linii na nich błąd gry Dodano parametr do kontroli świateł z okien, ale wpływa na niektóre fx, na przykład zamrozić pisownię Dodano ShadowObjectsFix, aby prawidłowo zastosować cienie z gór. Różne poprawki błędów SSAO pracują z antyaliasingiem v0 099 Naprawiono błąd w godzinach wieczornych Dodano obsługę palet tekstowych plików tga, png Usunięto kod dla zrzutu ekranu przechwytywanie SSAO wyłączone domyślnie, aktywuj go w parametrze UseAmbientOcclusion true i upewnij się, że antialia śpiewanie nie jest włączone przez grę lub sterowniki Nie testowano z innymi plikami i nie są one obsługiwane teraz v0 098 Wdrożony kod z łaty AntiFREEZE w celu naprawienia błędów w grze i zwiększenia stabilności w tym modzie Dodano parametry do kontroli mgły środowiskowej v0 097 Mam zamiar być szalony z poprawką błędów do gry, aby działał z ENBSeries, oficjalne łatki niszczą mój postęp za każdym razem, więc zdecydowałem się wydać lekką wersję Uszkodzenie gry 1 1 dzieje się bardzo często przynajmniej na moim komputerze, nie są one wewnętrznymi błędami modyfikującymi Sprzęt antyaliasingu multisampling nieobsługiwane w tym momencie, aby SSAO działało poprawnie, wyłącz opcję antyaliasingu. Optymalizacja nie jest stosowana, podobnie jak w innych pierwszej wersji programu ENBSeries, jeśli chcesz uzyskać wyższą klatkę, wyłącz SSAO lub zmniejszyć jej jakość. Gra ma dziwne błędy, które nie zostały jeszcze ustalone, na przykład w miejscach wewnętrznych, które są włączone i są stosowane bezpośrednio z dołu lub z boku słońca, uh, więc zwiększająca intensywność nie jest dobry pomysł, lepiej zmniejszyć wszystkie pozostałe wartości i zwiększyć całkowitą jasność w procesorach cieniujących Użytkownicy, którzy już zmodyfikowali parametry dla wersji GTA 4, nie będą mieć większych problemów z tym Nie zmieniaj parametrów SubSurfaceScattering, gra ma błąd dla znaków i ja rozwiązać ten problem, gdy najnowszy oficjalny patch zostanie wydany jasną cienką linią na skryptu skin. copyright 2007-2017 Błędy Boris Vorontsov.403 zwykle oznaczają, że serwer nie ma uprawnień do wyświetlania żądanego pliku lub błędy są często spowodowane regułami IP Deny, File ochrony lub problemów z uprawnieniami. W wielu przypadkach nie jest to wskazanie rzeczywistego problemu z samym serwerem, ale raczej problem z informacją, z jaką serwer został poinstruowany do dostępu w wyniku żądania Ten błąd jest często spowodowany problemem w witrynie, która może wymagać dodatkowej oceny naszych zespołów pomocy. Nasz personel pomocniczy chętnie pomoże w rozwiązaniu tego problemu. Skontaktuj się z naszym działem pomocy technicznej lub odpowiedz na wszelkie Bilety, które mogą otrzymać od naszych techników w celu uzyskania dalszej pomocy. Istnieje kilka najczęstszych przyczyn tego kodu błędu, w tym problemów z poszczególnymi skryptami, które można wykonać na żądanie Niektóre z nich łatwiej wykryć i poprawić niż inne. File i właścicieli katalogów. Serwer, na którym prowadzona jest aplikacja w bardzo szczególny sposób, w większości przypadków Serwer zazwyczaj oczekuje, że pliki i katalogi będą własnością Twojego konkretnego użytkownika cPanel Jeśli dokonałeś zmian we własności pliku przez SSH, zresetuj właścicielowi i Grupie. Plik i uprawnienia do katalogu. Serwer, na którym prowadzona jest aplikacja w bardzo szczególny sposób, w większości przypadków Serwer zazwyczaj oczekuje, że pliki takie jak HTML, obrazy i inne nośniki mają tryb uprawnień na poziomie 644. oczekuje, że w większości przypadków tryb uprawnień w katalogach ma być ustawiony na 755. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji "Opis uprawnień systemu plików". Uwaga: Jeśli uprawnienia są ustawione na 000, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy technicznej, korzystając z systemu biletowego. Może to być związane z zawieszeniem konta na skutek nadużycia lub naruszenia naszych warunków korzystania z usługi. IP Deny Reguły. W pliku mogą istnieć reguły, które są ze sobą sprzeczne lub nie zezwalają na dostęp do witryny w adresie IP. Jeśli chcesz sprawdzić określoną regułę w pliku, możesz skomentować określoną linię w pliku dodając do początku wiersza Powinieneś zawsze wykonać kopię zapasową tego pliku przed rozpoczęciem wprowadzania zmian. Na przykład, jeśli wygląda jak. Oderder odmówić, zezwól na ze wszystkich odmów z 192 168 1 5 odmów z 192 168 1 25. Następnie spróbuj czegoś podobnego. Odmówić pozwolić, odmówić zezwalać na żadne odmowy z 192 168 1 5 odmówić od 192 168 1 25. Nasi administratorzy serwerów będą mogli doradzić Ci, jak uniknąć tego błędu, jeśli jest to spowodowane przez ograniczenia procesowe Proszę o kontakt nasze wsparcie na żywo lub otwórz bilet B z pewnością dołączyć kroki potrzebne personelowi pomocy technicznej do wyświetlenia błędu 403 w Twoim serwisie. Reprezentacja wymowy. Pierwszy znak oznacza typ pliku i nie jest związany z uprawnieniami. Pozostałe dziewięć znaków znajduje się w trzech zestawach, z których każda reprezentuje klasę uprawnienia jako trzy znaki Pierwszy zestaw reprezentuje klasę użytkownika Drugi zestaw reprezentuje klasę grupy Trzeci zestaw reprezentuje drugą klasę. Każda z trzech znaków reprezentuje uprawnienia do odczytu, zapisu i wykonania. Poniżej przedstawiono przykłady symbolicznego zapisu. - rwx rx rx zwykły plik, którego klasa użytkownika ma pełne uprawnienia, a klasa grupy i innych mają tylko uprawnienia read i execute. c rw - rw - r - charakterowy plik specjalny, którego klasy użytkownika i grupy mają uprawnienia do odczytu i zapisu i której inna klasa ma tylko uprawnienia do odczytu. d rx --- --- katalog, którego klasa użytkownika ma uprawnienia do odczytu i wykonania, a których klasy grupy i innych nie mają uprawnień. Numeric Reprezentacja. Inna metoda reprezentowania uprawnień jest notatką ósemkową ósemkową-8, jak pokazano. Ta notacja składa się z co najmniej trzech cyfr Każda z trzech prawych cyfr reprezentuje inny składnik grupy użytkowników uprawnień i innych. Każdy z tych cyfr to suma jego bity składowe W rezultacie poszczególne bity dodać do sumy, która jest reprezentowana przez liczbę. Odczyt bitu dodaje 4 do jego całkowitej liczby binarnej 100. Bity zapisu dodaje 2 do sumy w binarnym 010, a bit wykonania dodaje do sumy 1 w binarnych wartościach 001.Niektóre wartości nigdy nie powodują dwuznacznych kombinacji każda suma reprezentuje określony zestaw uprawnień. Więcej technicznie jest to ósemkowe przedstawienie pola bitowego, w którym każdy bit odnosi się do oddzielnej zgody, a grupowanie 3 bity naraz w ósemek odpowiada zgrupowaniu tych uprawnień według grup użytkowników i innych trybów. Personalizacja 0 7 5 5. Tryb nadawania 0 6 4 4. Plik zawiera instrukcje dotyczące instrukcji, które informują serwerowi, jak zachowywać się w pewnych scenariuszach i d poprawnie wpływają na funkcjonowanie witryny. Redirects i przepisywanie adresów URL to dwa bardzo popularne dyrektywy znalezione w pliku, a wiele skryptów, takich jak WordPress, Drupal, Joomla i Magento dodają dyrektywy do tych skryptów. Może to być konieczne aby edytować plik w pewnym momencie, w różnych sekcjach omówiono, jak edytować plik w programie cPanel, ale nie to, co może być konieczne. Być może trzeba będzie szukać innych artykułów i zasobów w celu uzyskania informacji. Istnieje wiele sposobów edytowania pliku. Edytuj plik na komputerze i prześlij go na serwer przez FTP. Użyj programu FTP w trybie edycji. Użyj SSH i edytora tekstu. Użyj Menedżera plików w formacie cPanel. Najprostszym sposobem edytowania pliku dla większości osób jest Menedżer plików w cPanel. Jak edytować pliki w menedżerze plików cPanel s. Zanim zrobisz cokolwiek, sugerujesz, aby utworzyć kopię zapasową swojej witryny, aby móc cofnąć się do poprzedniej wersji, jeśli coś pójdzie nie tak. Otwórz menedżer plików. Zaloguj się cPanel. W sekcji Pliki kliknij przycisk th e ikonę Menedżera plików. Zaznacz pole wyboru Korz. dokumentów i wybierz nazwę domeny, z którą chcesz uzyskać dostęp. Z menu wybierz polecenie Pokaż ukryte pliki. Kliknij przycisk Go Menedżer plików otworzy się w nowej karcie lub oknie. Pobierz plik znajdujący się na liście plików Musisz przewinąć, aby go znaleźć. Aby edytować plik. Następnie kliknij plik i kliknij przycisk Edytuj kod z menu Alternatywnie możesz kliknąć ikonę pliku, a następnie na ikonie Edytora kodu u góry strony. Może pojawić się okno dialogowe z pytaniem o kodowanie Wystarczy kliknąć Edytuj, aby kontynuować Edytor otworzy się w nowym oknie. Zaznacz plik w razie potrzeby. Kliknij przycisk Zapisz zmiany w prawym górnym rogu po jego zakończeniu Zmiany zostaną zapisane. Zaznacz swoją witrynę, aby upewnić się, że zmiany zostały pomyślnie zapisane Jeśli nie, popraw błąd lub powróć do poprzedniej wersji, dopóki witryna nie będzie działać ponownie. Po zakończeniu, kliknij przycisk Zamknij, aby zamknąć Menedżera plików window. Za prawach do pliku lub katalogu powiedz serwer w jaki sposób powinien mieć możliwość współdziałania z plikiem lub katalogiem. W tej części opisano, jak edytować uprawnienia do plików w programie cPanel, ale nie to, co trzeba zmienić. Zobacz sekcję dotyczącą tego, co możesz zrobić, aby uzyskać więcej informacji. są wiele sposobów edytowania uprawnień do plików. Użyj programu FTP. Użyj SSH i edytora tekstów. Użyj Menedżera plików w formacie cPanel. Najprostszym sposobem edytowania uprawnień do plików dla większości osób jest za pomocą Menedżera plików w programie cPanel. How do edycji pliku uprawnieniami w menedżerze plików cPanel s. Zanim zrobisz cokolwiek, sugerujesz, aby utworzyć kopię zapasową witryny, aby móc cofnąć się do poprzedniej wersji, jeśli coś pójdzie nie tak. Otwórz menedżer plików. Zaloguj się do cPanel. W sekcji Pliki kliknij w ikonie Menedżera plików. Zaznacz pole wyboru Dokument główny i wybierz nazwę domeny, z którą chcesz uzyskać dostęp. Z menu wybierz polecenie Pokaż ukryte pliki. Kliknij przycisk Go Menedżer plików otworzy się w nowej karcie lub window. Look dla pliku lub katalogu z listy pliki Musisz przewinąć, aby go znaleźć. Aby edytować uprawnienia. Kliknij prawym przyciskiem myszy plik lub katalog i kliknij polecenie Zmień uprawnienia z menu. Pojawi się okno dialogowe umożliwiające wybór odpowiednich uprawnień lub użycie wartości liczbowej, aby ustawić poprawnie edytuj uprawnienia. Zmień uprawnienia do pliku zgodnie z potrzebą. Kliknij przycisk Zmień uprawnienia w lewym dolnym rogu po zakończeniu. Zmiany zostaną zapisane. Sprawdź witrynę, aby upewnić się, że zmiany zostały pomyślnie zapisane. Jeśli nie, popraw błąd lub wróć do poprzedniego aż do momentu, w którym witryna będzie działać ponownie. Po zakończeniu, kliknij przycisk Zamknij, aby zamknąć okno Menedżera plików. Nastnie aktualizowane w dniu 21 41, 19 lutego 2017 r. Wgrywanie w 9 38, 23 lipca 2017 r. SUPPORT ZAKOŃCZONY STOSOWANIE ZNAJDUJE NOWĄ WERSJĘ 6 0 Z CZUJĄCĄ PRZEWODNIK Z TEGO JEDNOSTKOWEGO PRACA PATCHOWEGO I WSZYSTKICH PROBLEMÓW NA UŻYTKOWNIKACH POZA POZOSTAŁYM OPROGRAMOWANIEM, NIEWYMIENIAMI ZMIAN W PLIKACH Z GAMEAMI I BŁĘDACH WŁASNYCH, KTÓRE NIE ZWRACAJĄ SIĘ WSPÓLNIE Z MOIM KODEM WSZYSTKIE PRZYSZŁE ZMIANA BĘDZIE SILENT.18 luty 2017 publi shed ENBoost 6 0, tu jest 11 września 2017 zaktualizowane 0 217 binarne Naprawiono błąd z parametrem RemoveBlur 8 września 2017 opublikowane 0 215 binarne 4 września 2017 opublikowane 0 214 bajdery Dodano inne poprawki pamięci, które mogą pomóc w konfiguracji wyższej jakości gry w i 30 sierpnia 2017 opublikowano 0 213 binariki Przywrócone 0 209-0 211 statystyki menedżera pamięci dla tych użytkowników, którzy mają gorsze wyniki 0 212 Dodano kod tymczasowej antyaliasingu, który nie wymaga pomocy pomocnik 28 sierpień 2017 opublikowane 0 212 binarne Ostrzeżenie o uruchomieniu usunięto, wsparcie dla zamrażania i ctds jest przerywane Zmieniono menedżer pamięci dla lepszej pracy z niską pamięcią wideo Dodano nowe metody antyaliasingu 26 sierpnia 2017 opublikowano 0 211 binarne 25 sierpnia 2017 opublikowano 0 210 binarne 24 sierpnia 2017 opublikowane 0 209 bajtów Użyj parametru VideoMemorySizeMb, aby naprawić wszystkie Twoje issues 23 august 2017 published 0 208 binaries Tired from complains and restored most of code from 0 201 22 august 2017 p ublished 0 207 binaries 21 august 2017 updated 0 206 binaries 20 august 2017 published 0 206 binaries 20 august 2017 updated 0 205 binaries, fixed bug in statistics of vram usage, which caused very low fps after traveling 20 august 2017 published 0 205 binaries 19 august 2017 updated 0 204 binaries, another changes to memory manager and against freezes, also minor fix for parallax 17 august 2017 published 0 204 binaries, tried to fix freezing of previous version and restored memory manager from test build which testers liked if you don t, why not joined them 15 august 2017 published 0 202 binaries, another tweak of memory manager to decrease stuttering and ctds 14 august 2017 updated 0 201 binaries, improved dynamic reallocation to decrease stuttering, fixed game bug with textures which make CTD when texture quality not set to high, fixed outlines for Real Clouds mod 13 august 2017 updated 0 201 binaries, improved dynamic reallocation to decrease stuttering, unfortunately there is a lo t of tweaking must be done yet, so if you still have performance issues, wait next updates 11 august 2017 updated 0 201 binaries, made dynamic realloaction of textures in video memory, hotkey to free video memory, lossless compression of textures for better stability on 32-bit systems 7 august 2017 updated 0 200 binaries, fixed some bugs, increased amount of memory for allocation, added error message if enbhost is not activated 5 august 2017 updated 0 200 binaries, added 64-bit OS allocation recommended for 8 Gb RAM 2 august 2017 updated 0 199 binaries, fixed crash with Creation Kit and some other minor changes 31 july 2017 updated 0 198 binaries, now must work the same for AMD and NVidia users with less stuttering Removed unsafe hack type and added ReservedMemorySizeMb parameter 29 july 2017 updated 0 197 binaries 28 july 2017 updated 0 195 binaries, separated dirty hack from reducesystemmemoryusage for better results with AMD videocards and some NVidia 27 july 2017 updated 0 195 bina ries, added dirty hack officially not supported by hardware as new parameter, because it was disabled in previous update, but was useful for most users Please backup your current binaries ENBSeries files d3d9 or injector version , then download them from my site. DO NOT SEND PRIVATE MESSAGES TO ME, ESPECIALLY THOSE STUPID I RECIEVING. Have you tired from CTDs when game is heavily modded Unable to install HD texture packs without CTDs or travel in the world very fast This patch fix the problem and also it bring you higher performance even without memory fixes enabled THIS IS NOT GRAPHIC MODIFICATION, so feel free to use with vanilla game THIS WILL NOT DEGRADE QUALITY IN ANY WAY TO INCREASE PERFORMANCE But please don t be naive, it will not solve CTDs which happen because of scripts bugs and memory is not made from rubber, after some amount of mods installed or too high uGrid setting CTDs will come back even with this patch I ll continue developing if it matters. My own experience Athlon ii x3 2 9 Ghz, WinXP x86, 3Gb RAM, GeForce 650 Ti 2Gb VRAM Without any mods game crashing when speedmult 700 and trying to run about 1 mile km With official hi-res textures DLC game won t even start with some saved games because my OS only give 2Gb to game With patch i tried to run at speed 2000 without any single crash with official hi-res textures and don t feel any changes in stuttering compared to vanilla game When looking on to horizon with many objects, vanilla game 55 fps, patched 65 fps more objects on screen - better performance boost. EDIT added preset convertion guide in ENBSeries documentation, it help to adopt old presets to new version of the mod, if you wish to use graphic features also.1 REQUIREMENTS 2 INSTALL 3 UNINSTALL 4 ISSUES AND BUG FIXES 5 HOW TO CONFIGURE 6 CREDITS AND COPYRIGHTS. HARDWARE OS Patch work with both x86 and x64 OS, but to see full potential i advise to run Windows Vista 7 8 x64 Less effective will be with x86 versions of XP Vista 7 8 RAM Greater means better, but optimal with current version of the patch is 8 Gb, in that case 4 Gb will be fully utilized by the game and 4 for OS and cache VRAM Greater means better, users with NVidia Titan 6 GB will have amazing stability results, because patch use video memory as much as possible. ISSUES AND BUG FIXES 0 First of all, almost all problems happen because of things you did to your game or OS, various fake memory tweakers, boosters are at first place Antiviruses, bad drivers, overlay monitoring, capturing, overclocking, etc etc etc prevent normal functionality Also if you configured game incorrectly by modifying it s also lead you to nowhere This prooved many times, not just by one user, you all do the same mistakes 1 If you have crashes at startup run as admin and make sure no other software hooking in to game process, for example some antiviruses, screen capturing tools, videocard monitoring or overclocking Afterburner, D3D Overrider, EVGA, ATI Tray Tools, DXTory, Fraps, XFire - some versions of these software incompatible with wrapper version of ENBSeries, so use injector version or disable those utils Also Skyrim Performance Monitor may produce this behavior, try without it or set in it s options D3D9 mods compatibility 2 Lower performance when borderless window mode turned on together with vsync, to fix disable any of them 3 If stuttering bother too much, edit file vriables ExpandSystemMemoryX64, ReduceSystemMemoryUsage especially this one , DisableDriverMemoryManager 4 ALT-TAB not work in fullscreen mode when EnableUnsafeMemoryHacks true 5 Game by default forcing vsync to be on, in parameter exist which toggle it, so modify if you have issues with screen tearing 6 Infinite loading happen when frame rate is too high, use fps limiter or vsync vua EnableFPSLimiter true or EnableVSync true in 7 obsolette issue for latest version Creation Kit CK is not work properly, delete or don t run injector version if it used instead of wrapper or use another which don t have memory fixes enabled Future versions may work, not sure yet 8 Pixelated screen means that you have borderless window enabled in This is good feature for those users who know what to do with it 9 Strange behavior of game physics, flying objects - you have too much high fps, turn on VSync or FPSLimiter in this is game bug 10 ALT-TAB not work, amount crashes not reduced, stuttering and textures are missing This probably because process not started by the mod because of admin rights issues This problem not occur when ReduceSystemMemoryUsage false set 11 Red text message appear in the left top corner So, why the hell everybody say it s error message If you don t see error word in it, then it s not an error, but important notice or warning 12 Graphic effects do not work after installing this To turn on ENBSeries as graphic mod ENBoost use only patch of it , set parameter UsePatchSpeedhackWithoutGraphics false in 13 Stuttering with newest versions or low performance at some locations means that your VRAM is full, press F4 key to free it can be assigned to another key via KeyFreeVRAM in file Also you may change ReservedMemorySizeMb to fix stuttering Later i ll do tweaks against this issue 14 Process not working, so memory reduction is not effective as with it, if hdtPhysicsE xtensions mod installed. INSTALL 1 Download ENBSeries 0 195 or NEWER version 2 Unpack ENBSeries files from WrapperVersion folder to your Skyrim game folder where file is For some users InjectorVersion should be used to fix compability issues with other software or for laptops with Optimus 3 Select proper to your hardware file from ENBoost archive folders and extract it to game folder by replacing the same one from ENBSeries 4 Run the game. HOW TO CONFIGURE By default everything is configured, but the most important variable is VideoMemorySizeMb which is located under MEMORY category of file if not exist, it will be added automatically after first run When set to 0, vram size is internally selected, but this not work good with some hardware, so recommended to modify in case of stuttering, very low performance, freezing while loading saved games At first, set it to same value as real size of your video memory If some issue occur, reduce it f e 2048 - 1800 and try again Depending from software, drivers and mods installed you may or may not have issues if value is equal or greater than vram size But if you are good pc user, then try to increase this value, it may give you less stuttering for 64-bit systems if too much mods installed If you really smart person in pc, don t set this to bigger than RAM VRAM-2048, it will work, but it s a huge risk of freezing in case if you have so much mods installed to fill all that memory Di sablePreloadToVRAM - use this only if can t load saved game or don t have enough vram and ram both Basically this allow to not create objects unless they are visible, so side effects is stuttering when such objects just appear in camera view ReservedMemorySizeMb - don t set too high or CTDs will increase Very low values produce horrible performance for videocards with low amount of video memory This value is amount of dynamic memory shared between ram and vram. You are free to use, share or sale without notice of any copyrights But posting binary files exe, dll, ocx of my projects on Nexus web sites is not allowed. Definition Of Secondary Stock Market. Thus, it is the meeting place of the stock buyers and sellers Secondary Market refers to a market where securities are traded after being initially offered to the public in the primary market via an IPO and or listed on the Stock Exchange Definition Of Secondary Stock Market enb 0 215 binary options What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market The primary market is where companies float shares to the general public in an initial public offering IPO to raise capital A stock may be bought or sold only if it is listed on an exchange. The secondary market or the stock exchanges are regulated by the regulatory authority The Tokyo stock exchange and the Shanghai Stock Exchange Primary Market vs Secondary Market The primary and secondary Primary Market Definition, Secondary Definition Of Secondary Stock Market Avoiding Option Trading Traps Secondary Stock Sales in Angel Venture Backed and as a result the fair market value of stock options Assuming the secondary market is inflated compared to Definition of Secondary Market are offered to the public in the primary market Once the IPO is done and the stock is The Economic Times Live What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market India s premier stock exchanges are the Bom bay Stock Exchange and the National Stock Exchange. Definition Of Secondary Stock Market Research Penny Stocks Free Secondary Stock Sales in Angel Venture Backed and as a result the fair market value of stock options Assuming the secondary market is inflated compared to Indiatimes The Times of IndiaThe Economic TimesMore More FOLLOW ET Suggest a new Definition The secondary market or the stock exchanges are regulated by Strategy Forex Reliably What is what Everything you always wanted to know Home Stock market Secondary Market Secondary Market Description Once new securities have been sold in the primary market, they are traded in the secondary market where one investor buys shares from another investor at the prevailing market price or at whatever price both the buyer and seller agree upon In India, the secondary and primary markets are governed by the Security and Exchange Board of India SEBI Definition Of Secondary Stock Market Forex Kbrs zerinde Dviz A stock exchange facilitates sto ck brokers to trade company stocks and other securities Definition Of Secondary Stock Market Definition of stock exchange secondary markets where investors can sell their securities to other investors for cash Budapest Stock third market tr. Definition It is a place where shares of pubic listed companies are traded Definition Of Secondary Stock Market Arbitrage Stock Trading Strategies Results Forex Prize Bond Tonga. Post navigation. Recent Posts. Original text.

No comments:

Post a Comment